تمدید هیات مدیره و بازرسین برای کلیه شرکت ها از الزامات قانونی بوده و بایستی طبق قوانین ثبتی بصورت کاملا علمی و صحیح انجام شود. تمدید مدیران شرکت باید هر دو سال یکبار و تمدید بازرسین شرکت بایستی هر 1 سال یکبار صورت گیرد ؛ در غیراینصورت دیگر اعضاء هیئت مدیره شرکت سمت خود را از دست داده و اعتباری برای تنظیم قرارداد با شرکتها و ادارات و سازمان ها ندارند و همچنین بازرسین شرکت بدلیل فقدان سمت نمیتوانند مسئولیت مالی و نظارتی خود را انجام دهند و تمام اینموارد دست بدست هم داده و شرکت را بی اعتبار میکند .
موسسه حقوقی آینده نگر ؛ با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان ارشد ثبتی زبده با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت صورتجلسات شما موکلین عزیز را تنظیم و به ثبت میرساند.
مدارک مورد نیاز جهت تنظیم و ثبت صورتجلسه تمدید هیئت مدیره و بازرسین شرکت :
ارائه صورت جلسه های تنظیم شده توسط کارشناسان ثبتی موسسه
تمام اعضای حاضر در جلسه ها بایستی صورت جلسه ها را امضا کنند
ارائه مدارک هویتی اعضاء اعم از شناسنامه و کارت ملی اعضاء هیئت جدید
ارائه تمام مدارک و اوراق ثبتی شرکت
ارائه آگهی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت