یکشنبه, 08 مرداد 1402 08:28

ثبت شرکت در شهرک اکباتان

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(14 رای‌ها)

ثبت شرکت - ثبت برند - در شهرک اکباتان تهران

ثبت شرکت و برند در منطقه شهرک اکباتان تهران ، یک الی دو روزه بصورت vip  و ویژه توسط حقوقدانان برجسته و کارشناسان ارشد ثبتی با تسلط کامل بر کلیه امور ثبتی  با کمترین هزینه ممکن انجام میگیرد.

مطمئن ترین موسسه حقوقی در شهرک اکباتان . مطمئن ترین شرکت ثبتی در شهرک ولیعصر .دریافت مشاوره رایگان در شهرک اکباتان. استعلام ثبتی در کمترین زمان درشهرک اکباتان .

استعلام در کمترین زمان ممکن توسط تیم ثبتی آینده نگر

اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران: استان تهران، تهران، منطقه ۳، میرداماد. بلوار میرداماد . تقاطع مدرس، پلاک 275 

استان تهران - شهرتهران - منطقه  شهرک اکباتان  تهران

شهرک اکباتان تهران

شهرک اکباتان از بزرگ‌ترین شهرک‌های خاورمیانه است که در غرب تهران و درمنطقهٔ ۵ شهرداری تهران  واقع شده است. این شهرک ۳ فاز دارد و دارای مجتمع ها و ساختمان‌های طویلی میباشد و  هر ۳ فاز اصلی شهرک برای سکونت مناسب میباشد ومیتوان گفت بهترین جای شهرک اکباتانبه لحاظ جغرافیایی به شمار می‌آیند؛  چرا که امکانات رفاهی و آموزشی متناسب با جمعیت ساکنان در داخل آن وجود دارد. رفت‌وآمد به اکباتان نیز به راحتی میسر است؛ زیرا ایستگاه مترو اکباتان در این منطقه قرار دارد. به طور کلی با توجه به نقشه بلوک‌های شهرک اکباتان که شامل انواع امکانات رفاهی و سکونتی می‌شود، ساکنان برای رفع نیازهای خود می‌توانند در داخل این شهرک نیاز خود را برطرف کنند.

 

 

خواندن 250 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 09 آبان 1402 13:58