اخذ توکن-مدارک اخذ توکن
برای گرفتن توکن یا همان گواهی امضای دیجیتال مدارک ذیل مورد نیاز است:تصویر جوازکسب متقاضی/ تصویر کارت ملی(پشت و رو) متقاضی/تصویر شناسنامه(صفحه اول) متقاضی وچنانچه شناسنامه دارای توضیحات باشد ؛ کپی صفحه آخرمورد نیاز میباشد/دریافت فرمها و اقدام به تکمیل آنها توسط متقاضی.
طبق ابلاغیه جدید اداره مالیات (سال 1402) کلیه اشخااص حقیقی و حقوقی (اعم از شرکت های با مسئولیت محدود ، سهامی خاص، تعاونی ها ، موسسات حقوقی و شرکت های ثبتی و ...) جهت انجام کلیه امور مالیاتی کارتابل خود، موظف به اخذ توکن (امضای دیجیتال) میباشند و عدم دریافت توکن توسط اشخاص حقیقی و حقوقی منجربه بلااستفاده شدن کارتابل مالیاتی میگردد.
اخذ توکن یا همان امضای دیجیتال توسط کارشناسان حقوقی و ثبتی موسسه حقوقی آینده نگر یک الی دو روزه انجام میگردد.
تماس با کارشناسان مربوطه:
09196488488 09125879123 09127333652 09906416499
تست توکن:جهت تست توکن بر روی لینک ” https://www.ntsw.ir/tokenhelper.aspx#TokenTest ” کلیک کنید.
اخذ توکن در عرض یک روز کاری انجام میپذیرد و کارشناسان ما به بهترین نحو و با سرعت و کیفیت بالا اقدام به اخذ توکن می نمایند تا شما سروران و بزرگواران گرامی بتوانید با آسایش و امنیت مالی و طیب خاطر اقدام به معاملات برخط نمایید. راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه حقوقی ثبتی آینده نگر:
WWW.ADLSAN.COM 09125879123 09196488488 0127333652 09906416499