مرجان پرویزی صادقی(کارشناس ارشد حقوق)

مرجان پرویزی صادقی(کارشناس ارشد حقوق)

سه شنبه, 21 فروردين 1403 08:38

وکیل در شهرک راه آهن

وکیل درشهرک راه آهن ، یا به بیان جامع تر وکیل پایه یک دادگستری در شهرک راه آهن  تهران ،  آماده قبول  پرونده های حقوقی . ثبتی . ملکی و خانواده شما موکلین عزیز و بزرگوار میباشد.

موسسه حقوقی آینده نگر ؛ متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارآموزان وکالت، قضات بازنشسته ، کارشناسان ارشد حقوقی - ثبتی- مالیاتی  و  کارشناسان حقوقی - ثبتی- مالیاتی میباشد. 

آدرس مجموعه ما :

تهران. هروی . میدان ملت (ضلع جنوبی میدان). پلاک 112

www.ayandenegarco.ir

تماس با  موسسه حقوقی ثبتی آینده نگر : 

09125879123

09196488488

09127333652

09906416499

ساعت کاری :  9 صبح تا 9 شب 

ساعت کاری ایام تعطیل :  12ظهر تا 17 بعداز ظهر

فهرست  خدمات مجموعه ما : 

ارائه دهنده کلیه خدمات حقوقی به شهروندان 

قبول داوری و رسیدگی به دعاوی ارجاعی

قبول وکالت و مشاوره در انواع دعاوی 

پذیرش پرونده های حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی ، خانواده

تنظیم قراردادهای خصوصی فیمابین اشخاص ازجمله وصیت نامه ، صلح نامه ، قولنامه، اجاره نامه ؛ بصورت کاملا فنی و تخصصی توسط وکلای موسسه حقوقی

آماده همکاری با شرکتهای خصوصی ، دولتی اعم از بانک ها و شهرداری ها

شنبه, 08 مهر 1402 08:36

وکیل در هروی

وکیل در هروی ، یا به بیان جامع تر وکیل پایه یک دادگستری در میدان هروی تهران ،  آماده قبول  پرونده های حقوقی ، کیفری ، ثبتی ، ملکی و خانواده ، داوری، مشاوره ، نظیم قراردادها ، صورتجلسات و لوایح  شما موکلین عزیز و بزرگوار میباشد.

موسسه حقوقی آینده نگر ؛ متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارآموزان وکالت، قضات بازنشسته ، کارشناسان ارشد حقوقی - ثبتی- مالیاتی  و  کارشناسان حقوقی - ثبتی- مالیاتی میباشد. 

آدرس مجموعه ما :

تهران. هروی . میدان ملت (ضلع جنوبی میدان). مجتکع نگین. پلاک 112

تماس با  موسسه حقوقی ثبتی آینده نگر

09125879123

09196488488

09127333652

09906416499

ساعت کاری :  9 صبح تا 9 شب 

ساعت کاری ایام تعطیل :  12ظهر تا 17 بعداز ظهر

لیست خدمات مجموعه ما :

ارائه دهنده کلیه خدمات حقوقی به شهروندان 

قبول داوری و رسیدگی به دعاوی ارجاعی

قبول وکالت و مشاوره در انواع دعاوی 

پذیرش پرونده های حقوقی، کیفری، ثبتی،ملکی ، خانواده

تنظیم قراردادهای خصوصی فیمابین اشخاص ازجمله وصیت نامه ، صلح نامه ، قولنامه، اجاره نامه ؛ بصورت کاملا فنی و تخصصی توسط وکلای موسسه حقوقی

آماده همکاری با شرکتهای خصوصسۀ، دولتی اعم از بانک ها و شهرداری ها

 

یکشنبه, 08 مرداد 1402 08:28

ثبت شرکت در شهرک اکباتان

ثبت شرکت - ثبت برند - در شهرک اکباتان تهران

ثبت شرکت و برند در منطقه شهرک اکباتان تهران ، یک الی دو روزه بصورت vip  و ویژه توسط حقوقدانان برجسته و کارشناسان ارشد ثبتی با تسلط کامل بر کلیه امور ثبتی  با کمترین هزینه ممکن انجام میگیرد.

مطمئن ترین موسسه حقوقی در شهرک اکباتان . مطمئن ترین شرکت ثبتی در شهرک ولیعصر .دریافت مشاوره رایگان در شهرک اکباتان. استعلام ثبتی در کمترین زمان درشهرک اکباتان .

استعلام در کمترین زمان ممکن توسط تیم ثبتی آینده نگر

اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران: استان تهران، تهران، منطقه ۳، میرداماد. بلوار میرداماد . تقاطع مدرس، پلاک 275 

استان تهران - شهرتهران - منطقه  شهرک اکباتان  تهران

شهرک اکباتان تهران

شهرک اکباتان از بزرگ‌ترین شهرک‌های خاورمیانه است که در غرب تهران و درمنطقهٔ ۵ شهرداری تهران  واقع شده است. این شهرک ۳ فاز دارد و دارای مجتمع ها و ساختمان‌های طویلی میباشد و  هر ۳ فاز اصلی شهرک برای سکونت مناسب میباشد ومیتوان گفت بهترین جای شهرک اکباتانبه لحاظ جغرافیایی به شمار می‌آیند؛  چرا که امکانات رفاهی و آموزشی متناسب با جمعیت ساکنان در داخل آن وجود دارد. رفت‌وآمد به اکباتان نیز به راحتی میسر است؛ زیرا ایستگاه مترو اکباتان در این منطقه قرار دارد. به طور کلی با توجه به نقشه بلوک‌های شهرک اکباتان که شامل انواع امکانات رفاهی و سکونتی می‌شود، ساکنان برای رفع نیازهای خود می‌توانند در داخل این شهرک نیاز خود را برطرف کنند.

 

 

جمعه, 08 ارديبهشت 1402 23:09

جهیزیه عروس

نکاتی در باب جهیزیه عروس :

جهیزیه ای که یک دخترهمراه خود به منزل همسرش میبرد کاملا در مالکیت اوست وهمسرهیچگاه مالک جهیزیه نمیگردد. زوجه با آوردن جهیزیه به منزل زوج صرفا به صورت ضمنی اذن در تصرفات داده است بنابراین زوج حق تصرفات منافی با حق مالکیت زوجه را دارا نمیباشد  یعنی حق اجاره و فروش و یا تخریب و امثالهم را ندارد. زوج صرفا حق انتفاع داشته و ید وی امانی می باشد ؛ لذا زوجه میتواند از اذن خود رجوع کند و استرداد آن را بخواهد. در صوت تلف جهیزیه ، زوج مکلف به پرداخت مثل و یا قیمت آن خواهد بود حتی در فرضی که زوجه سیاهه جهیزیه (لیست اقلام جهیزیه)نداشته باشد، دادگاه باید تکلیف جهیزیه را از طریق دیگرهمچون شهادت شهود مشخص نماید. جا به جا کردن و خارج نمودن جهیزیه از منزل مشترک بدون اجازه شوهر ، جرم نیست چراکه زوجه مالک این اموال می باشد .از آنجایی که جهیزیه از نظر عرف امکانات و وسایل ضروری و رفاهی زندگی مشترک میباشد ، باید اذعان داشت که طلاجات از مصادیق جهیزیه نمیباشد. اقلام مربوط به کودک که تحت عنوان سیسمونی اهدا گردیده است از مصادیق جهیزیه عروس نبوده و قابل استرداد از ناحیه زوجه نیست . 

*موسسه حقوقی آینده نگر*

جهت بهره مندی از برترین وکلا و کارشناسان حقوقی و ثبتی شهر تهران با شماره های زیر تماس بگیرید:

09196488488

09125879123

09127333652

تفاوت برائت پزشکی و رضایتنامه پزشکی

برطبق قانون مجازات اسلامی ماده 158 ؛ تحصیل رضایت پزشک برای انجام اعمال درمانی طبی و اعمال جراحی وی موجب میگردد این اعمال از نظر قانونی قابل مجازات نباشند . زیرا هیچکس حتی پزشک حق ندارد بدون رضایت بیمار یا ولی وی با چاقوی جراحی در بدن او جراحت ایجاد کند، در غیراینصورت به جز موارد فورس و فوری جرم تلقی میگردد. این در حالی است که چنانچه در ماده 495 قانون مجازات اسلامی اشاره شده ، اخذ برائت ناظر بر عدم مسئولیت پزشک برای پرداخت خسارت ناشی از نتایج معالجات وی است. قانونگذار در  قانون مجازات اسلامی عنصر مادی تخلفات پزشکی را بصورت فعل و ترک فعل پیش بینی کرده است.در مورد فعل مثبت ، ماده 495 قانون مجازات اسلامی ، مقرر میدارد که هرگاه پزشک در معالجاتی که انجام می دهد موجب تلف یا صدمه بدنی شود ضامن دیه است و در رابطه با ترک فعل در ماده 295 قانون مجازات اسلامی پیش بینی شده است که هرگاه شخصی  فعلی که انجام آن را برعهده گرفته یا وظیفه خاصی را که قانون برعهده او گذاشته است ، ترک کند و به سبب آن، جنایتی واقع شود چنانچه توانایی انجام آن فعل را داشته باشد ، جنایت حاصل به او مستند میشود و حسب مورد عمدی، شبه عمدی و یا خطای محض محسوب میگردد ؛ مانند این که پزشک یا پرستار وظیفه قانونی خود را ترک کند.  

 

سه شنبه, 02 شهریور 1400 07:09

تجاوز به نوامیس

تجاوزبه نوامیس

نکات هشت گانه که در ساعات اولیه پس از تجاوز باید رعایت کنید : 

اثبات جرم تجاوزبه نوامیس یا تجاوز به عنف بسیار سخت و پیچیده است ؛ بنابراین بلافاصله پس ازوقوع به مکان امنی بروید و با مطمئن ترین شخص زندگی خود تماس بگیرید تا در کنار شما باشد. قبل از معاینه توسط پزشک قانونی، مدارک را از بین نبرید . یعنی حمام نروید، مسواک نزنید و لباس های خود را با دقت دربیاورید و درپلاستیک تمیز و ترجیحا نو نگهداری کنید . تمام جزئیات به ویژه زمان و مکان وقوع و جزئیات صحنه را یادداشت کنید . اسامی کلیه افرادی که شاهد ملاقات شما بوده اند را به خاطر بسپارید. اگر گمان میکنید به شما داروی خواب آور یا مواد مخدر و ... داده شده ، بخواهید ازشما آزمایش خون و ادرار گرفته شود. از پزشک بخواهید ضمن بررسی میزان جراحات، خطر بیماریهای مقاربتی و حاملگی ناخواسته را در نظر بگیرد و دارو و درمان لازم را جهت پیشگیری از بیماری و حاملگی انجام دهد . تصویر، صوت و کلیه مدارک الکترونیکی ازجمله : تماس. پیام . تهدید و اخاذی احتمالی بعدی از جمله دلایل اثبات ادعا هستند ، ازآنها کپی تهیه کنید. در مراجعه به کلانتری از افسرارشد تقاضا نمائید طرح موضوع در کلانتری توسط افسر زن و با حفظ محرمانگی صورت گیرد . 

یکشنبه, 31 مرداد 1400 09:06

مستثنیات دین

مستثنیات دین 

مستثنیات دین شامل موارد ذیل میباشد:

- مواد غذایی یا خوراکی ، به اندازه نیاز محکوم علیه و اشخاص تحت تکفل او (جهت مدت زمانیکه طبق عرف مواد خوراکی را میتوان ذخیره کرد).

- ابزارو وسایل کسب و کار پیشه وران ، کشاورزان و سایر افراد جامعه جهت امرارمعاش خودشان و اشخاص تحت تکفل شان لازم باشد.

- تلفن مورد نیاز مدیون یا محکوم علیه.

- خانه ای که بر طبق عرف جامعه در شان محکوم علیه یا مدیون باشد.

- اسباب واثاثیه مورد نیاز زندگی که جهت رفع حوائج شخص محکوم علیه (مدیون) و افراد تحت تکفل وی مورد نیاز است.

- مبلغ ودیعه ای که جهت اجاره منزل مسکونی در ضمن عقد اجاره  از طرف مستاجر به موجر پرداخت میشود ، البته  بایستی متذکر شد که این مورد بستگی به این دارد که اولا : پرداخت اجاره بها بدون مبلغ ودیعه موجب عسرو حرج محکوم علیه گردد ، ثانیا : عین مستاجره (خانه) مورد نیاز محکوم علیه یا مدیون بوده و ثالثا : عین مستاجره ، بالاتر از شان مدیون نباشد.

- کتاب ها و ابزار و وسایل علمی و تحقیقاتی در شان مدیون که برای اهل علم و تحقیق لازم و ضروری باشد.

 

جمعه, 22 مرداد 1400 08:55

ثبت شرکت و برند درشریعتی

خیابان شریعتی 

استان تهران-شهرتهران-محله شریعتی

خیابان شریعتی با اسم کامل خیابان دکترعلی شریعتی (نویسنده و پژوهشگر ایرانی) و با نام سابق خیابان کوروش کبیر در شمال شرقی کلانشهر تهران و در منطقه 3 شهرداری واقع گردیده است.

ثبت شرکت در شریعتی

موسسه حقوقی آینده نگر با بهره گیری از قضات بازنشسته و وکلای باتجربه دادگستری و کارشناسان ارشد حقوقی و ثبتی در محیطی کاملا آرام و علمی و پژوهشی آماده خدمات رسانی به شما موکلین گرامی میباشد.

در موسسه حقوقی آینده نگر خدماتی چون ثبت شرکت و موسسه /ثبت برند و لوگو / ثبت تغییرت شرکت /ثبت انحلال شرکت/ ثبت طرح صنعتی/ ثبت ایده و اختراع در کمترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت انجام میگیرد .

اعتماد شما سروران گرامی به مجموعه ما؛ باعث سرافرازی ماست.

راه های ارتباطی ما: 09127333652   09906416499    09125879123    02122974857    09196488488       www.ayandenegarco.ir    

یکشنبه, 03 مرداد 1400 13:32

ثبت شرکت و برند در غرب تهران

غرب تهران بزرگ شامل مناطقی چون شهرک غرب ،اندیشه ، سرخه حصار، آزادشهر، شهرک آتی ساز، شهرک المپیک (دهکده المپیک) پونک، صادقیه ، ستارخان، شهرآرا، جنت آباد، شهرزیبا،شهران،گیشا، طرشت،شهرک اکباتان، چیتگر،تهرانسر،آزادی،حصارک،فردوس،وردآورد،کن میباشد. موسسه حقوقی ثبتی آینده نگر؛ با هزینه فوق العاده کم و سرعت بسیار بالا و با بهره گیری از برترین کارشناسان ارشد ثبتی و وکلای متخصص ثبتی ، اقدام به ثبت شرکت و برند در مناطق غرب تهران بزرگ مینماید .با ما بیشتر آشنا شوید: 09125879123  09196488488  09127333652   09906416499   www.adlsan.com

 

سه شنبه, 22 تیر 1400 12:20

مراحل ثبت موسسه خیریه

 

 

ابتدا متقاضیان بایستی درخواست کتبی خود را با نام های پیشنهادی موسسه خیریه را جهت تایید به اداره بهزیستی استان ارئه دهند.

درمرحله بعدی بایستی پس از تایید نام موسسه خیریه  و اهداف موسسه در معاونت تخصصی، نام موسسه خیریه را در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مربوطه ثبت نمایند.

تمام اعضای موسسه بایستی در مجمع عمومی شرکت کنند و با رای گیری اعضاء موسسه خیریه اعم از اعضای اصلی ، اعضای علی البدل و بازرسین موسسه خیریه را مشخص کنند.

 پس از انتخاب اعضای موسسه خیریه ، آنها  بایستی فرم صورتجلسه مجمع را تکمیل نمایند.

برای تعیین سمت افراد موسسه خیریه ، بایستی  جلسه هیئت مدیره برگزار گردد.

تعداد اشخاص میبایست حداقل 3 نفر و فرد  باشد. توجه :  (از الزامات جلسه هیئت مدیره میباشد)

رای گیری و تعیین سمت اعضای اصلی هیئت مدیره صورت گیرد.

در مرحله بعد آنها بایستی  فرم صورتجلسه را در 3 نسخه پر کرده و امضاء نمایند.

فرم درخواست تاسیس موسسه خیریه ، باید در 2 نسخه  تنظیم گردد و  توسط تمامی اعضای هیئت مدیره تکمیل شود.

 تنظیم اساسنامه  موسسه خیریه  در 3 نسخه  تنظیم شود  و به امضای متقاضیان ثبت  موسسه خیریه  برسد.

تکمیل فرم مشخصات فردی توسط تمامی اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرسین موسسه خیریه  .

پرونده اعضای موسسه خیریه باید با مدارکی از قبیل: ( کپی مدارک هویتی مثل شناسنامه و  کارت ملی، مدرک تحصیلی، فتوکپی کارت  پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت  و 2 قطعه عکس  3 در 4 ) باید تکمیل شود..

ارائه کواهی  عدم سوء پیشینه کیفری و گواهی عدم اعتیاد اعضای هیئت مدیره و بازرسین موسسه خیریه

ارائه فتوکپی سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی محل تاسیس موسسه خیریه .

مکان موسسه خیریه باید (مورد تایید اداره بهزیستی شهرستان مربوطه) باشد .

فرم مخصوص مقررات عمومی موسسه  خیریه بایستی توسط رئیس هیئت مدیره امضا شود.

اصل فیش واریزی با حداقل دارایی اولیه موسسه (حداقل 30 تا 60 میلیون ریال ) همراه با شماره حساب باید به سازمان بهزیستی اعلام گردد.

 

صفحه1 از3