پنج شنبه, 20 مرداد 1401 18:24

ثبت شرکت شهرک ولیعصر

نوشته شده توسط مرجان پرویزی صادقی(کارشناس ارشد حقوقی)
این مورد را ارزیابی کنید
(29 رای‌ها)

ثبت شرکت - ثبت برند - در شهرک ولیعصرتهران

ثبت شرکت و برند در منطقه شهرک ولیعصر تهران ، یک الی دو روزه بصورت vip  و ویژه توسط حقوقدانان برجسته و کارشناسان ارشد ثبتی با تسلط کامل بر کلیه امور ثبتی  با کمترین هزینه ممکن انجام میگیرد.

مطمئن ترین موسسه حقوقی در شهرک ولیعصر .مطمئن ترین شرکت ثبتی در شهرک ولیعصر .دریافت مشاوره رایگان در شهرک ولیعصر. استعلام ثبتی در کمترین زمان درشهرک ولیعصر.

استعلام در کمترین زمان ممکن توسط تیم ثبتی آینده نگر

اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران: استان تهران، تهران، منطقه ۳، میرداماد. بلوار میرداماد . تقاطع مدرس، پلاک 275 

استان تهران - شهرتهران - منطقه  شهرک ولیعصر تهران

شهرک ولیعصر تهران ، را می توان یکی از پر جمعیت ترین شهرک های تهران به حساب آورد این شهرک مسکونی ، در منطقه 18 تهران واقع شده است و با مناطق نه، هفده و نوزده تهران شامل محله هایی از جمله یافت آباد، نعمت آباد، خزانه ، فلاح و ... مجاورت دارد. از خیابان های اصلی این شهرک می توان به خیابان یاران سابق که به شهیدان برادران بهرامی تغییر نام یافته و خیابان بازرگان سابق که به خیابان شهید رجایی تغییر نام یافته است، نام برد. شهرک ولیعصر(شهرک مسکونی) ، ازغرب و جنوب نزدیک به بزرگراه سعیدی و ازشرق نزدیک به اتوبان آزادگان می باشد. دسترسی به اتوبان های بزرگ به طور قطع موجب بهینه سازی زمان در رفت و آمد خواهد شد. بزرگراه سعیدی در ادامه به میدان آزادی منتهی می شود. بزرگراه آزادگان نیز دسترسی به جنوب شرقی و غربی تهران بزرگ را سهولت می بخشد. شهرک مسکونی ولیعصر، از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز تجاری نگین و آموزشگاه رانندگی ارادتی، سرای محله ولیعصر شمالی، فروشگاه زنجیره ای جانبو و موسسه خانه زبان روژین ایلیا قرار گرفته است.این شهرک مسکونی در محله شهید رجایی تهران و در بلوار معلم خیابان قائم ، واقع گردیده است.

 

خواندن 666 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 08 مرداد 1402 13:28