جمعه, 08 مرداد 1400 02:34

مدارک اخذ توکن

نوشته شده توسط ماکوئی
این مورد را ارزیابی کنید
(26 رای‌ها)

اخذ توکن-مدارک اخذ توکن

برای گرفتن توکن یا همان گواهی امضای دیجیتال مدارک ذیل مورد نیاز است:تصویر جوازکسب متقاضی/ تصویر کارت ملی(پشت و رو) متقاضی/تصویر شناسنامه(صفحه اول) متقاضی وچنانچه شناسنامه دارای توضیحات باشد ؛ کپی صفحه آخرمورد نیاز میباشد/دریافت فرمها و اقدام به تکمیل آنها توسط متقاضی.

طبق ابلاغیه جدید اداره مالیات (سال 1402) کلیه اشخااص حقیقی و حقوقی (اعم از شرکت های با مسئولیت محدود ، سهامی خاص، تعاونی ها ، موسسات حقوقی و شرکت های ثبتی و ...)  جهت انجام کلیه امور مالیاتی کارتابل خود،  موظف به اخذ توکن (امضای دیجیتال) میباشند و عدم دریافت توکن توسط اشخاص حقیقی و حقوقی منجربه بلااستفاده شدن کارتابل مالیاتی میگردد. 

اخذ توکن یا همان امضای دیجیتال توسط کارشناسان حقوقی و ثبتی موسسه حقوقی آینده نگر یک الی دو روزه انجام میگردد.

تماس با کارشناسان مربوطه:

09196488488   09125879123   09127333652   09906416499 

تست  توکن:جهت تست توکن بر روی لینک ” https://www.ntsw.ir/tokenhelper.aspx#TokenTest ” کلیک کنید.

اخذ توکن در عرض یک روز کاری انجام میپذیرد و کارشناسان ما به بهترین نحو و با سرعت و کیفیت بالا اقدام به اخذ توکن می نمایند تا شما سروران و بزرگواران گرامی بتوانید با آسایش و امنیت مالی و طیب خاطر اقدام به معاملات برخط نمایید. راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه حقوقی ثبتی آینده نگر:

WWW.ADLSAN.COM  09125879123  09196488488  0127333652  09906416499

 

خواندن 7072 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 09 ارديبهشت 1402 02:40